rondo blog

    Twój nowy blog

    Wpisy w kategorii: Bez kategorii

    Do szkoły taka animacyja, muzyka w tle to Moby – „Bad Days”
    pozostałe dźwięki skadśtam, tak, wiem, mój brak poszanowania do praw autorskich w tym przypadku jest karygodny.
    A przede mną tydzień malowania obrazków, jak uda się spłodzić coś godnego pokazania to sie podziele,
    póki co kilka speedów namazianych w ostatnim czasie:

    a tak poza tym to w ostatnim czasie stuknęło 10 tyś odwiedzin…
    w jakieś trzy lata, co za beznadziejny wynik ; (

    Styczeń

    4 komentarzy

    To pierwsze to kilka randowmwych rysunków na rozruszanie, pana z pistoletem mam ochotę pokolorować i dorobić mu jakieś tło. To drugie to kilkudziesięciominutowe[30-60 minut] speedy. Klikamy w obrazki żeby zobaczyć ich większe wersje.

    Nie mam dziś za wiele do powiedzenia. Szybko się tylko wypłaczę: idą
    zaliczenia, mam do zrobienia: animację, muszę ogarnąć ilustratora,
    napisać esej o sztuce i porobić kilka zdjęć, do tego jeszcze parę
    drobniejszych zadań na różne przedmioty i to już wystarczy żebym wpadł
    w nieco histeryczny nastrój. Tak to jest, studiowanie zaczyna się tak naprawdę tydzień-dwa tygodnie przed zaliczeniem. I tak nie jest źle, odzyskałem nieco wiary
    w siebie, mimo że dowiedziałem się że od zawsze mam drobną dysleksję i
    dysgrafię.

    litopad

    1 komentarz

    Ostatnio budzę się skołowany, poranki mam oszołomione i pełne
    nieprzyjemnego poczucia uciekającego i marnowanego czasu. Niespecjalnie
    poprawiają mi też samopoczucie sny, w których ciągle za czymś
    gonie[ostatnio biegłem za pociągiem podmiejskim relacji
    Bydgoszcz-Toruń], na coś czekam albo naglę orientuje się że gdzieś
    uciekło mi ostatnich parę miesięcy.

    Zauważyłem ze nie lubię być zadowolony z udanego obrazka bo od razu
    przychodzi mi do głowy że juz niedługo popatrzę na niego i pomyślę że
    juz dawno nic mi się tak nie udało.

    Zrobiłem sobie małe podsumowanie przy okazji jakiejś ankiety i okazało
    się, że w mojej rodzinie zdarzały się psychozy, nerwice i schizofrenie,
    zaczynam się obawiać że znajduję się w grupie podwyższonego ryzyka.
    Kontynuując przeskakiwanie z tematu na temat: przydał by mi się jakiś
    naprawdę dobry scenarzysta komiksowy, chyba mam błyskotliwy pomysł na
    formę komiksową[nikomuniepowiem], o ile ktoś już wcześniej tego nie
    wymyślił.

      Za chwile Assassin’s Creed 2, a Dragon Age to lipa[chyba że jeszcze czymś zaskoczy], nie dajcie się zwieść.

    zupa z oka

    4 komentarzy


    soup to taki fajny serwis blogowy, jakby ktoś nie znał, dodajemy sobie tam obrazki, cytaty, notki, etc w łatwy i przyjemny sposób możemy też dodać źródło wszystkiego co wstawiamy, co czyni soup fajnym serwisem do rozpowszechniania fajnych rzeczy w sieci.
    zupe mam i ja: okoo.soup.io znajdziecie sporo fajnych autorów obrazków, zdjęć i innych takich co mi w oko wpadły. Zasadę sobie przyjąłem taką, że nie umieszczę tam żadnego obrazka jeśli nie mam linka do galerii autora, czy to na domowej stronie autora, czy to na deviancie czy gdziekolwiek indziej. Nie znajdziecie tam jednak prac z polskiego serwisu digart.pl, gdyż niestety administracja digartu wprowadziła system, który wyraźnie świadczy o tym, że najwyraźniej nie życzy sobie aby zawarty tam kontent był rozpowszechniany i promowany gdziekolwiek indziej, szkoda, bo wielu artystów tam się wystawiających jest godna polecenia.
    Za to, jak juz przy digarcie jesteśmy, pochwalic trzeba za wprowadzenie nowego bajeru dal zwiedzających: galerii polecanych digartów. Polecane digarty to prace oznaczone przez moderatorów, codziennie przybywa tam kilkanascie digartów i jest to galeria obowiazkowa dla każdego kto pierwszy raz tam zagląda i szuka ciekawych autorów produkujących fajne obrazki.

    Dzisiaj obudziłem się lekko skołowany po tym co mi się przyśniło: między innymi że jechałem pociągiem po jakiejś zapomnianej trasie z Bydgoszczy do Torunia, lub z Torunia do Torunia(sic!), tory były poniszczone więc pociąg co chwile przeskakiwał z toru na tor, zasuwał po trawie[bez torów], skakał nad przepaściami etc, trzęsło strasznie. Gdzieś tam w międzyczasie polowałem na czarownice, duchy, upiory i inne straszydła[a to w ramach reminiscencji po ukończonym ledwo co Prototype], obudziłem się we właściwym momencie bo we śnie okradłem właśnie jakąś kobiete z 10zł, po czym miałem się wracać spacerem przez pół miasta dokądśtam po cośtam, i w ogóle strasznie mi się nie chciało, co za ulga po przebudzeniu . ____.

    Acedia

    Brak komentarzy

    filmiku nie będzie. Jest nudno, leniwie, pogoda nie pomaga, okoliczności nie sprzyjają działaniu.
    Niepowodzenia przy malowaniu obrazu nad którym teraz siedze zrzuciłem na kiepskie samopoczucie, farbę zdarłem prowizoryczną szpachtelka, spróbuje malować od nowa jak mi się poprawi. Czekam na maila, może to cos zmieni.
    Tutaj będzie teraz mniej filmików, więcej obrazków i pisania głupot. Świat jest piękny, ponoć.


    żeby obejrzeć materiał w HD trzeba wejsc na strone z filmem.Do obejrzenia też na youtube, ale jutub mnie nie lubi i każe zmieniać muzyke[bo prawa autorskie do jednego utworu cośtam cośtam] więc wybieram vimeo. Obrazek w całości do obejrzenia tu, o.

    Przy okazji muzyka to: po pierwsze blood theme z dextera. Sezon pierwszy w jakieś trzy dni oberzałem, drugi teraz w tvn leci ale nie polecam, tłumaczenie jest straszliwe: dopiero po obejrzeniu wersji w oryginale z napisami zauważyłem ile gier słownych tam spieprzyli i jak pougrzeczniali język w tym serialu[przez co na przykład charakter bardzo zadziornej i rzucającej fakami na lewo i prawo siostry dextera zupełnie gdzie ucieka], koszmar.

    Pozostałe dwa kawałki to stealing fat i psycho boy jack z fight club.



    żeby obejrzeć materiał w HD trzeba wejść na strone z filmem na Vimeo.

    Aparaty otworkowe się naświetlają, tatuaże się goją, obrazy schną a
    xbox wrócił z serwisu  ._.

    Waste

    1 komentarz



     Żeby obejrzeć film w wysokiej rozdzielczości trzeba przejść na strone z filmem na Vimeo.

    A tak to nic ciekawego… no może poza tym że szukam pracy, więc jak szukacie kogoś kto narysuje wam fajne obrazki, ilustracje, komiksy i tym podobne to kontakt macie gdzieś tu po lewej.

    g0d

    3 komentarzy

    Portretowo, bo pomyślałem ze fajnie by było, padło na Bartosza, poniekąd w ramach rewanżu, ale też dlatego że d0gu się do portretowania nadaje, no i że wszyscy go przecież lubimy ;d

    podziwiać prace g0da mozna tu
    i link do obrazka w całej okazałości tu
    [aby obejrzeć film w wysokiej rozdzielczości trzeba przejść na strone z filmem na vimeo]

    HD is on

    3 komentarzy



    sketches

    Żeby obejrzeć film w wysokiej rozdzielczości trzeba przejść na strone z filmem na vimeo[link pod filmem].

    przy okazji jest to zabawa nowym tabletem, jednak stwierdzilem że żył sobie nie wypruje i gardła nie poderżnę i nie wykosztuje sie na intuosa tylko kupie bamboo medium, no i jest dobrze, tablet jest duży (nie wyobrażam sobie pracy na czymś większym), wykrywanie nacsku jest płynniejsze niż w volito2, przyciski na tablecie po odpowiednim skonfigurowaniu też czasem sie przydają, niestety kółeczko do zumowania i przewijania nie zawsze sie sprawdza.
    A! no i gumka w photoshopie coś nie chce zadziałać, w innych programach po obróceniu piórka można normalnie mazać, w photoshopie jakoś nadal rysuje wybranym pędzlem, ma ktoś na to jakąś rade?

    No i jeszcze
    link do rysunków.


    • RSS